b_150_100_16777215_00_images_s4_15_lat_temu_odszedl_jan_pawel_ii_1585813531_10863.pngRegulamin konkursu

Konkurs kierowany jest do uczniów Szkoły Podstawowej im. Baśni Polskiej w Niedźwiadzie Dolnej.

  1. Cele konkursu:

- zaciekawienie i poznawanie osoby Jana Pawła II, jego życia, twórczości i osobowości

- pogłębianie pasji zainteresowań twórczych

- wyrażenie myśli Jana Pawła II w formie twórczej

- integracja dzieci, rodziców i nauczycieli

  1. Zasady konkursu.

Konkurs ma charakter zdalny i organizowany jest w trzech kategoriach wiekowych:

- przedszkola i klasy 0

- klasy I – IV

- klasy V – VIII

W każdej kategorii jest inne zadanie do wykonania.

  1. Zadania konkursowe.

Przedszkola i klasy 0

Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy plastycznej ilustrującej cytat:

„Szczególną miłością darzę każde dziecko, które cierpi, które jest samotne, które jest opuszczone, zwłaszcza to, które nie ma nikogo, kto by je kochał i o nie zadbał".

Ilustrację można wykonać dowolną techniką na dowolnym formacie. Zachęcamy, by wykonać ją rodzinnie, ale w taki sposób, żeby była widoczna też praca dziecka. Ocenie będzie podlegać zdjęcie pracy wraz z umieszczoną poniżej karteczką zawierającą imię i nazwisko oraz klasę/grupę do której uczęszcza dziecko.

Klasy I – IV

Zadaniem konkursowym jest plastyczne przedstawienie dowolnego cytatu Jana Pawła II. Cytat może pochodzić z jego książek, homilii, swobodnych wypowiedzi. Wybrany cytat należy zilustrować dowolną techniką plastyczną na kartce o dowolnym formacie. Ilustracja ma zawierać widoczny tekst wybranego cytatu. Ocenie będzie podlegać zdjęcie pracy wraz z umieszczoną poniżej pracy karteczką zawierającą imię i nazwisko oraz klasę autora pracy.

Klasy V – VIII

Zadaniem konkursowym jest wykonanie prezentacji multimedialnej w programie PowerPoint na temat dowolnie wybranej pielgrzymki Jana Pawła II. Prezentacja powinna zawierać zdjęcia, tekst oraz ewentualnie podkład muzyczny. Slajd tytułowy pracy powinien zawierać informację na temat wybranej pielgrzymki (miejsce i rok) oraz imię i nazwisko oraz klasę autora. Ilość wszystkich slajdów: 7 - 10.

  1. Termin i sposób wysyłania prac.

Termin: 13 maja 2020 r.

Prace proszę wysyłać drogą mailową na adres szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 
 Prezentację lub zdjęcie pracy proszę dołączyć jako załącznik. W tytule pracy należy wpisać imię i nazwisko autora oraz klasę.
  1. Ocena prac:

- ocenie będzie podlegać zdjęcie pracy przesłane według podanych informacji w zadaniu konkursowym

- prace będzie oceniać jury wybrane z nauczycieli naszej szkoły

- w każdej kategorii wiekowej przyznawane będą miejsca i wyróżnienia